Hello line

Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Zbiór najczęściej zadawanych pytań przez naszych klientów.

W cenie biletu przysługuje zabranie 2 toreb o wadze łącznej do 40kg oraz niewielki bagaż podręczny.

Podczas podróży może odbyć się przesiadka w ramach busów naszej firmy.

Tak, można zabrać pupila o wadze do 15kg. Zwierzę musi być przewożone w odpowiednim transporterze, zabezpieczającym zwierzaka oraz pozostałych pasażerów podróży. Właściciel musi posiadać odpowiednie dokumenty umożliwiające przewóz zwierzęcia pomiędzy granicami państw.

Tak, nasi pasażerowie odbierani są z uprzednio umówionego miejsca. Zawozimy Was także pod adres wskazany przy rezerwacji przejazdu.

Tak, przewozimy paczki, przesyłki i większe ładunki. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu.

W naszych busach ilość miejsc wynosi 8+1, natomiast ilość osób jest uzależniona od trasy i osób chętnych na dany przejazd.

Jeździmy codziennie na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia oraz w kierunku powrotnym.

Czas podróży jest zależny od trasy i na ogół wynosi 12-22 godziny w najdalszych kierunkach.

Potwierdzenie należy złożyć dzień przed planowanym wyjazdem maksymalnie do godziny 13.

Rezerwacji możesz dokonać telefonicznie pod nr 534 001 001, mailowo: rezerwacja@xsmxkru.cluster031.hosting.ovh.net, bądź przez formularz rezerwacji online.

Płatności za przejazd można dokonać uprzednio przelewem na wskazany rachunek bankowy, bądź u kierowcy przy odbiorze pasażera.

Nawet teraz, podczas trwania pandemii covid19, kontrole na granicach raczej się nie zdarzają.

Tak, dla bezpieczeństwa wszystkich uczestników podróży wymagamy stosowania maseczek podczas przejazdu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?​

Napisz do nas lub zadzwoń!
+48 534 001 001

Left Menu Icon